Alla inlägg under oktober 2008

Av Annica - 14 oktober 2008 18:33

Imorron ska man lämna in min bil på byte av spindelleden...å de lär ju kosta lite grann...sen ska väl henke lämna in bil oxå!!!

Av Annica - 14 oktober 2008 18:22

Igår va de linedance som vanligt..å bra gick de oxå..men man fick ju lite ont i lederna...:(


Idag däremot så ligger jag med magsjuka..eller nått...så jag installerade ett program på henkes data eftersom de inte funkar på min...need for speed carbon...å när jag väl har installerat de å spelar så kommer henke hem å jag får bara spela en pyttestund..sen sätter han sig vid sin data å spelar å jag får inte de!!! fan att skiten inte funkar på min data...för vi försökte installera de för några dagar sen å då laggade (hackade) de hela tiden när henke spelade..men nu gör de inte de nå mer å då ska han spela!! men jag får inte...


Ha de bra!!!

Hörs

Av Annica - 7 oktober 2008 15:52

Idag så har man varit i munktorp med syrran å lämnat in hennes bil på lagning..den fick tydligen några 2:or på besiktningen...men nu e de lagat...så imorron måste man åka dit igen för att hämta den...men då SKA jag ha 945:an...orkar inte sitta å koppla med en mauell!!!!


sen idag så har vi lagt ut min å henkes gamla lägenhet. så nu ska vi sälja den!!! YES!!!!!!!! Snart e problemet över!!!


just de..igår va de ju linedance...från 18.00-20.15...shit va kul de va..men de va jobbigt oxå!! jag kom ju inte ens ihåg alla danser!! å sen så va ju henke, mamma å en jobbarkompis till mamma med å kollade på...de gjorde ju inte saken bättre!! snacka om man va nervig å bara gjorde fel!! men dom sa att jag va jätteduktig iaf!! men de kanske dom sa bara för att vara snälla

Presentation

Klocka

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards