Alla inlägg under september 2010

Av Annica - 12 september 2010 20:20

nu i veckan som kommer ska jag leta igenom hela lägenheten efter mina wii saker....men jag vet ju att dom inte finns nånstans...har ju redan letat.....ska även leta igenom bilarna....ska även kolla igenom källaren...men jag har inge minne av att jag har fått tillbaka dom av den jag lånade ut dom till....men dom finns väl nånstans.....i värsta fall får jag väl köpa nya men de e ju så tråkigt eftersom mina är nånstans.....just nu hatar jag verkligen mitt minne...men men....nu ska jag dricka upp de sista av ölen jag har...(försöker lära mig dricka de...den e alkoholfri)


Hörs om jag hittar wii sakerna


//Karsten Viol

Av Annica - 5 september 2010 20:00

Har märkt att jag inte är så duktig på att uppdatera den här saken...men iaf så börjar nog lunginflammationen gå över....har ju glömt att ta min medicin lite nu å då...men men...sen förra fredagen va jag å henke ute å åkte i cudan sen när vi va på stationben så pratade vi med jocke å han å niklas va på konrad...så vi åkte dit å skulle hämta dom...så klockan va väl typ 01,50 å konrad stänger ju 02,00 så när vi kommer dit så säger vkterna nej vi stänger nu å då säger henke att han ska hämta sina bröder å vakterna kollar lite snett på han...sen kommer niklas i mot utgången å skriker hej bror å sen märker ju vakten att dom va bröder så då frågade henke om han kan få hämta sin andra bror som är där nånstans...jaja blev svaret så vi gick ner å hämtade jocke sen åkte vi ner till stationen igen men satan va kallt de va....sen på lördagen ville henke till konrad å dit gick vi...eller åkte...ställde bilen i punkthuset å sen gick vi in å de va samma vakt som dagen innan så han frågade om vi skulle hämta bröderna igen å henke svarar nej...den har jag ju med mig...haha sa vakten..sen sa han att de va de roligaste som hände på hela kvällen...haha...de va ju lite coolt....sen när vi är där nere så kommer en sån där fotograf å tar kort på mig, henke å jocke å så hamnar vi bland alla vimmelbilder...haha....sen när vi är på ett ställe typ bodegan eller va de hette så blir en kille misshandlad å vi ser typ allt fast ändå inte....sen kommer abulansen dit oxå å killen som blev misshandlad kan ju knappt stå på benen..vill bara ramla ihop....usch de va lite läskigt....men sen fortsatte vi att ha roligt....


Jobbat hela förra veckan å dom på jobbet gillade inte att jag va tillbaka eftersom jag inte va riktigt frisk...dom tyckte att jag skulle ha fått varit hemma ända tills medicinen va slut men de tyckte inte min läkare.....sen på fredagen va vi på krogen igen.....haha...å vi spelade blackjack...fan va roligt de va...haha....fast vi gick ju inte plus men vi spelade nog i 3 timmar...hihi...me like...sen har de bara varit lungt....idag så va vi till mamma å käkade tacos...mmmums...

just de...i tisdags fick jag en ny mobil av pappa fick en försenad present....min gamla mobil fick ju bada....sen hade nån jobbig nokia...sen fick henke en mobil så jag fick hans sonyericsson som va knäpp...jag svarade å de va ingen där sen ringde de igen å då va de nån där...helknäpp så jag sa till pappa att jag ville ha en ny å han sa att vi skulle ha fixat de på torsdagen men sen ringde han på tisdagen å sa att hans tjej skulle göra nått å då frågade han om vi skulle åka å köpa en ny mobil åt mig så vi åkte å köpte en sonyericsson w20i fast de stog zylo på kartongen...hmm....men den va rosa...såååå snygg.....annica älskar sin nya mobil....Annica älskar sin Henrik oxå!!


just de...jag va barnvakt åt syrrans små yrväder oxå i fredags...deras dagis hade stängt å syrran å hennes man jobbade så då tog jag ut en semesterdag å va med dom så vi åkte till vallby å kollade på lite djur å de va inte många...de va bara hästar, grisar å getter...skit-tråkigt så vi åkte hem efter nån timme...


nee nu ska man duscha så man är lite fräsch tills imorron då man ska tillbaka till jobbet....


hörs //Karsten Viol

Presentation

Klocka

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards