Alla inlägg under februari 2010

Av Annica - 22 februari 2010 11:54

Tjingeling, vart lite nyfiken på "staven" du ska ta ut, som jag fattat det är det en p-stav va? Jag undrar nämligen för jag har en i nu och jag är inte riktigt nöjd, har oregelbunden mens och fan vet vad -.- hur länge har du haft din stav?

(bra skrivet btw ;D me like)


Hej!

Ja det är en p-stav...hur länge har du haft din i? för min oregelbundna mens började när jag hade haft den i ca: 1½ år...sen började den göra ont men fick reda på idag varför jag hade ont...den satt lite för djupt...så den kunde ha setat på en nerv...så nu har jag haft den i ca: 2år...


Tack...det glädjer mig att du gillar de jag skrev..

 

Av Annica - 21 februari 2010 22:05

imorron ska jag ta ur staven....har typ as-ont i magen för jag e så nervig....å Henke kan inte följa med....han va ju med när jag satt i den men kan ju inte nu eftersom han jobbar...å de e ju bra.....så nu får min kompis följa med istället för jag vågar inte gå själv...så nu har jag ont i magen å e typ kallsvettig...men de kommer nog att gå bra....hmmm...undrar va jag får för alternativ på preventivmedel sen när jag har tagit ur den....eller så får jag inga....men vill ju inte bli gravid än....vill veta om jag ska börja skolan i höst eller inte å ska jag inte börja skolan så spelar de väl ingen roll om jag blir de eller inte....då har jag nått att göra på dagarna sen...


om några helger eller typ näst nästa helg...asså inte den som kommer nu utan den efter så ska jag Henke å min mamma på "linedance"kryssning   kommer inte riktigt ihåg vilka som skulle med men de blir ganska så många...tror vi fyller en hel buss...hehe...faan va roligt de kommer att bli...så då åker vi med Vikings Cinderella.....


hepp om man ska ta å gå å sova så man orkar upp för att se Sverige - Finland imorron kl:06,00...sen efter matchen (om jag ens hinner se klart den) så är de dags att åka till kvinnokliniken å ta bort p-staven....faan va ont de kommer att göra...å jag kommer säkert ha ont efter för de hade jag ju när dom satt i den....som om jag inte har nog ont nu....har typ as-ont i ryggen/lungorna....sen när jag får råd så ska jag prata med min läkare å se om jag kan få ta bort mina hälar...har fått såna problem med dom nu...kan ju knappt ha några skor på mig....hoppas att min läkare e så smart att han kollar i min journal så han ser att jag har haft problem med dom innan så kanske de går fortare....


nee....nu ska jag sova....godnatt

//Karsten Viol

Av Annica - 2 februari 2010 19:56

nu är de ett tag sen jag skrev här....men ihelgen va vi iaf på kryssning...vi fick ju en ny kryssning av Tallinksilja....så den använde vi...så nu hade vi delux hytt...å de va helt underbart....dubbelsäng, kylskåp med förfriskningar....fast om de va nå bra förfriskniongar kan man ju fundera på....typ 2 coca cola, 2 sprite, 1 champagne (stavning?) sen va de nog 2 vanliga drickor oxå men de kommer jag inte ihåg va de va, 1 flaska bubbelvatten, 1 flaska vanligt vatten....sen på fredagskvällen så hade vi köpt några lotter som man kunde vinna en väska på...å sen när dom ropade upp nummret så sken mamma som en sol...de va hennes nummer som dom drog å vem fick gå upp på scen...inte mamma....JAG fick gå upp....sen när vi hade varit i Tallinn så va de ju bingo på kvällen å då kunde man ju köpa en bingodrink å få en lott....jag å mamma köpte en drink å fick varsin lott å när de va slut så drog dom ett nummer å de va mitt nummer så då fick jag gå upp på scen igen...å så kom ju kryssningsvärden hråg mig från dagen..hon ko  till å med ihåg va jag hette...sen sa hon på estniska att jag va en turtjej...shiit va pinsamt....sen va mamma å min moster så trötta så dom gick å la sig å då hade jag å henke skit kul...vi hamnade i pianobaren där de va karaoke...å så hittade vi några sthlm:are å dom va ganska så roliga....en va upp å sjöng hela tiden....å pekade på henke hela tiden för att henke sjöng med....fan va roligt de va!! just de...sen hade vi ju köpt varsin lott igen så man kunde vinna en väska på vägen hem...å då va jag 2 nummer från att vinna den...hade jag vunnit så hade jag fått gått upp på scen en 3:e gång å de va ju tur att jag inte vann...för jag ville inte upp igen!!


hihi....snart kanske jag ska ta ut min p-stav....jag bara längtar för nu gör den bara ont å bråkar med mig!!! men vill inte ta ut den för jag kommer ju inte kunna röra min arm på flera timmar efter...usch....får ju ont i magen av att tänka på de!!! men men...


hörs //Karsten Viol

Presentation

Klocka

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards