Alla inlägg under december 2008

Av Annica - 9 december 2008 21:07

nu va de bra länge sen jag skrev här...å jag vet ju inte ens vart jag ska börja...

jag å henke har iaf varit å kollat på ringar...så vi åkte till munktorp å kollade men de va svindyrt...men dom va fina...men de struntar vi i...de blir iaf inte hos dom...sen är vi ju så oense om vad vi ska ha för ringar...jag vill ha guld men de vägrar henke...men nu har vi hittat våra ringar iaf...så imorron ska vi ev.åka å beställa dom...så dom hinner komma....sen så va jag på kryssning till tallinn med mamma i onsdags till i fredags...M/s Victoria har världens sämsta julbord....kan jag bara tala om..fast gillar man fisk å lax å sånt skit så gillar man säkert deras julbord...fast jag å mamma vart såå besvikna....men de bästa på hela resan va när vi spelade bingo...för då kunde man köpa en drink eller snaps å få en lott..å de gjorde jag å mamma..vi köpte en varsin drink å en varsin snaps...de man kunde vinna på dom lotterna va en ny kryssning med TallinkSilja...vi typ bara skrattade åt de för vi vinner aldrig på de....men då va de min tur att vinna så jag fick en ny resa med TallinkSilja..vart jag ville...så nu blir de en kryssning till...hehe...under dagen så kunde man köpa nå andra lotter å de gjorde vi så klart...men eftersom jag redan hade vunnit så tyckte vi att de skulle vara mammas tur nu...så på kvällen gick vi upp til baren å kollade va de va för nummer dom skulle dra...för man kunde ju vinna...å trot eller ej..men jag vann igen å nu va de inte en ny resa utan en bag full med "julklappar" för ca:2,000 kr...snacka om att de va saker i den....å den va asatung...orkade knappt bära hem den...men när jag väl hade fått hem den så kunde inte henke vänta till julen så han kollade på hans julklappar som jag hade tänkt att gömma..men så blev de ju inte...så nu har henke fått alla sina julklappar..å han har redan börja använda typ alla oxå...men nu ska jag ta å kolla vad han gör för nått....ha de bra!! så får vi se när jag skriver nästa gång....

Presentation

Klocka

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards