Alla inlägg under mars 2010

Av Annica - 31 mars 2010 22:54

Idag när Henke skulle göra mat så skulle han ta köttbullar från frysen men dom hade redan tinat å sen va de massa vatten i ena lådan så de blev ingen mat för att frys-jäveln hade gått sönder....men sen tryckte jag på nån knapp å nu e de ganska så kallt i frysen igen men all mat som va värd typ 1500:- är ju förstörd....fan...jag känner ju inte för att köpa ny kyl/frys.....å för ett bra tag sen så gick ju diskmaskinen sönder...den tar inte ut vattnet....men frysen e ju viktigare än en diskmaskin.....men nu har vi inget i frysen....


nee...om man ska ta å sova så man orkar träna imorron å försöka komma ihåg att köpa saker så man kan fylla upp frysen igen....


hörs//Karsten Viol

Av Annica - 22 mars 2010 15:04

iiiii....jag ska på anställningsintervju på fredag i Sala å Salberga Anstalten så idag blir de till att åk tidigare till Heby....måste ju kolla var de ligger....fast de e ju ett problem....jag får inte ha min piercings....faan....men tungan e fixad...syrran hade en plast.stav med bollar till hemma så den har jag kidnappat sen vet jag inte hur jag ska göra med den i naveln...men man kan ju åka dit å om de tjuter så får jag förklara att de e min navelpiercing....för jag har inte råd just nu att åka å köpa ett nytt smycke....men kanske hinner på torsdag när jag ska ner på stan...kanske ska ringa till magic lines eller blue bird å fråga om dom har å kolla va de kostar...så kanske jag kan köpa de hos nån av dom....

nu e jag nervig....måste komma ihåg mitt körkort....sen va de inge mer tror jag...


hörs// Karsten Viol


Av Annica - 19 mars 2010 22:50

Faan...idag kom min mens..fast de e ju bra eftersom då vet jag att de funkar....men tycker de e så vidrigt....jag hatar blod....men nu vet jag iaf varför jag va sur å tvär å lätt-retlig å blev arg för minsta lilla sak Henke sa....de e de värsta med de här skiten...å så sugen på godis eller nå sött hela tiden.....faan jag som har lyckas gå ner lite i vikt kommer ju gå upp allt igen nu....hmmm...lite mindre bra....men de e bara att träna...shit va trött jag e....får snart sova eller mysa lite med Henke =D


men ska väl småmysa med han nu i soffan....

hörs

//Karsten Viol

Presentation

Klocka

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards