Alla inlägg under augusti 2009

Av Annica - 11 augusti 2009 22:08

va fan....min "nya" bil är trasig...hade den typ 5 dagar sen så dog den...å nej de är inte soppatorsk...har ju typ fullt....dumma bil..å så idag när jag skulle flytta på den för den får inte stå mer än 24 timmar på ett å samma ställe så skulle jag prova fanskapet om den kände för att starta....å de gjorde den så klart...men sen la den av igen....va trött jag blir!!! men jag måste tydligen byta fördelare...å de e fan inte billigt!!! trodde de va billiga reservdelar till bilen men där hade jag grymt fel..å jag som hatar att ha fel!!! så imorron ska jag kolla nå nummer på fördelaren..sen ska jag ge de till min granne som ska kolla lite....han e såå snäll...ojjj va klockan e mycke...min å henkes deal funkar inte....vi ska gå å lägga oss 22 varje kväll...å de har funkat?? näääääääääää...hur kunde jag tro att de skulle de??


nu håller henke på å pratar med nån som vill byta bil med han...hmmm...en J*VLA volvo 850....hur länge kommer han ha den då??? 2 månader???


jippie snart så fyller jag...å jag vet vad jag ska få av mamma....snart får jag min present av pappa...hehehe....sen så har jag ju fått min present av min syrra....haha...fast jag vet ju inte ens om jag e hemme när jag fyller...jag kanske e på födelsedagskalas i kolbäck!! hehe...marcus fyller ju 30 den 23:e!! riktigt bra datum tycker jag!!!


haha....kollade lite nyss!!

Annica är 23 år och 352 dagar

Hon fyller den 23 augusti (om 12 dagar)

Hon föddes den 23 augusti 1985 (en fredag för 8 754 dagar sedan)


hahahaha!!

de va allt från mig!!


hörs //Karsten

Presentation

Klocka

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards