Direktlänk till inlägg 4 augusti 2010

Länge sen

Av Annica - 4 augusti 2010 21:45

Nu va de länge sen jag skrev här....men de har ju varit power meet...mamma har fyllt år...pappa har fyllt år å jag mamma å Irene har varit på Åland på mini power meet....hyrde världens mysigaste stuga/lägenhet....åkte å träffade Jaana....men man har ju minne som en...hmm..jaa jag vet inte vad...jag glömde iaf saken som jag skulle ge henne hemma...men de va som hon sa...de va ju itne sista gången jag va där...å dom skulle nog inte flytta från holmen dom inte....sen har ju syrran fyllt oxå....sen så har man varit på Status Quo i lilla Sala...trodde de skulle vara regn å skitväder när dom skulle spela så jag tog på mig massa kläder men de behövdes ju verkligen inte dom spelade i ett stooort tält.....sen när man kom hem därifrån så pratade man med henke å så sa han att jag skulle ta en cider för jag skulle inte köra den kvällen å de va bra för jag hade migrän å trodde att de skulle bli bättre med några cidrar men jag hade fel....å de blev ju inte bättre av att vi åkte till västerkvarn (stavning?) å kollade på rytterne röj (stavning där med?) sen blev de tråkigt så då åkte vi till stan igen å stannade på stationen som va död....åkte till mc sen hem så man kunde ta en alvedon å gå å lägga sig....mmm...de va väl de som har hänt...jag vet...inte mycke men orkar inga skriva varje dag eller lättare sagt...jag kommer inga ihåg de....opps där va de liiiite Åländska (stavning?)...idag så har jag fixat så de står KARSTEN VIOL i silverbokstäver på min lilla bil...de blev skit-snyggt...hmmm...nu börjar jag bli trött.....


hörs // Karsten viol (Annica)

 
 
Ingen bild

FILIPPA

11 augusti 2010 19:55

Det skulle vara jätte snällt om du ville rösta på min bild: http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=7591
Skulle betyda jätte mycket ifall du röstat!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 21 februari 2013 18:21

Sådär då. Då har man fixat lite saker till Pyret. Vi va hem till Henkes föräldrar igår å kollade på lite saker som dom/vi hade fått från en kompis till deras familj. Det va bland annat en spjälsäng å de behöver vi ju, sen va de ett skötbord fast vi h...

Av Annica - 4 februari 2013 19:52

Jahapp nu va de ett tag sen jag skv här såg jag. Va har hänt efter att jag skrev här sist då??? Jo jag har börjat jobba i Irsta igen på dagiset. Hr jobbat där varje dag sen i oktober. Underbart att vara där. Jag trivs som handen i handsken. Eller va ...

Av Annica - 8 december 2012 20:08

Jag fick en tidig julklapp av min pappa. En iPad. Annica är överlycklig. Bästa julklappen. ...

Av Annica - 23 oktober 2012 23:06

Jag gillar verkligen inte att vara svartsjuk. Svartsjukan kan verkligen förstöra. Henke kläckte ur sig nå dumt ihelgen å min svartsjuka tänder på alla cylindrar. Jag blir skitsur på Henke å va de typ hela kvällen. Jag vet han skämtade om de han sa me...

Av Annica - 12 september 2012 22:54

Oj kollade just när de va som jag senast skrev något här å de va ju inte igår direkt...sist jag skrev va när min mormor dog å de e ju ett bra tag sen...va har hänt sen dess då...joo jag har varit på Big brother finalen som va 2011...haft en jobbig be...

Presentation

Klocka

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards