Alla inlägg under juli 2009

Av Annica - 31 juli 2009 23:11

idag eller snarare igår så åkte jag å mamma till täby å köpte en ny bil till mig...så nu har jag äntligen min drömbil....älskar den där bilen....så idag ringde jag å försäkrade den....


imorron så ska man köra pappa nånstans så han kan köpa delar till sin bil som gick sönder igår....stackare...han å hans bilar...dom håller inte länge dom inte!!!!


hmmmm...sitter å kollar på nån film om michael jackson...han hade inte ett lätt liv...


hehe fick en snäll komentar av mamma igår eller om de va i förrgår....hon tyckte att jag har gått ner i vikt...men de vettefan om man har...tycker magen bara växer å växer...fast jag inte vill...


nee..om man ska ta bort sitt grogglas å försöka få med sig henke in å sova....men de slutar nog med att jag går in å sover så kommer han förhoppningsvis in senn...om han intesomnar i soffan....


oj..va osammanhängande allt blev nu när jag skrev...men de skiter jag i!!! kännde bara för attskriva av mig lite...för jag e såååååå glad...å trött!!!


här kommer en bil på min drömbil....


 hörs //Karsten Viol

Av Annica - 28 juli 2009 23:24

just sitter manbara å väntar på att ett ägarbevis ska komma fram så man kan åka till Täby å köpa en ny bil!! snälla rara posten....FIXA FRAM ÄGARBEVISET...de skulle ju ha varit framme i måndags!!!!!

Presentation

Klocka

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards