Direktlänk till inlägg 24 november 2010

Vill inte vill inte vill inte

Av Annica - 24 november 2010 23:08

Känns som om jag håller på å bli sjuk....är snorig hela tiden...känner mig febrig...å på kvällarna har jag ont i halsen....å just nu ogillar jag verkligen kylan för den gör så att jag får ont i lederna å ibland tror jag att jag har fått en inflammation i ena tummen å även fått s*it ont i axeln eller nyckelbenet....hmm...å så har jag en j*vla hosta som vägrar att ge sig....illa....hmm...nu blev de massa klagomål från min sida men känner mig inge pigg...men måste vara pigg i typ 2 veckor till för då är jag fortfarande på praktik....vill inte vara borta från den....å så vill jag få brev från skolan som jag vill börja på så nu hoppas jag att jag kommer in....kom ju i som 24:e reserv sist....men men...å kommer jag inte in så vet jag inte va jag ska göra......just de idag så började inomhusfotbollen....hihi va roligt de va men de va ju lite mindre bra att de va på en onsdag eftersom jag dansar då....hmmm...men de e smällar man får ta...jag e ju tydligen lättlärd....jaja...sova kanske??? ja tack


Hörs// Karsten Viol /Annica

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 21 februari 2013 18:21

Sådär då. Då har man fixat lite saker till Pyret. Vi va hem till Henkes föräldrar igår å kollade på lite saker som dom/vi hade fått från en kompis till deras familj. Det va bland annat en spjälsäng å de behöver vi ju, sen va de ett skötbord fast vi h...

Av Annica - 4 februari 2013 19:52

Jahapp nu va de ett tag sen jag skv här såg jag. Va har hänt efter att jag skrev här sist då??? Jo jag har börjat jobba i Irsta igen på dagiset. Hr jobbat där varje dag sen i oktober. Underbart att vara där. Jag trivs som handen i handsken. Eller va ...

Av Annica - 8 december 2012 20:08

Jag fick en tidig julklapp av min pappa. En iPad. Annica är överlycklig. Bästa julklappen. ...

Av Annica - 23 oktober 2012 23:06

Jag gillar verkligen inte att vara svartsjuk. Svartsjukan kan verkligen förstöra. Henke kläckte ur sig nå dumt ihelgen å min svartsjuka tänder på alla cylindrar. Jag blir skitsur på Henke å va de typ hela kvällen. Jag vet han skämtade om de han sa me...

Av Annica - 12 september 2012 22:54

Oj kollade just när de va som jag senast skrev något här å de va ju inte igår direkt...sist jag skrev va när min mormor dog å de e ju ett bra tag sen...va har hänt sen dess då...joo jag har varit på Big brother finalen som va 2011...haft en jobbig be...

Presentation

Klocka

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards