Alla inlägg under september 2012

Av Annica - 12 september 2012 22:54

Oj kollade just när de va som jag senast skrev något här å de va ju inte igår direkt...sist jag skrev va när min mormor dog å de e ju ett bra tag sen...va har hänt sen dess då...joo jag har varit på Big brother finalen som va 2011...haft en jobbig begravning...kört cudan typ hela sommaren...varit till ullared å shoppat...sen har jag gått klart utbildningen till trafiklärare å jag hade världens bästa klasskompisar...några som jag verkligen kunde berätta allt för...sen hade vi sommarlov å då jobbade jag på attendo care...de va väl ganska så roligt men inget jobb som jag kunde tänka mig att jobba med i all evighet...sen tillbaka till skolan igen å då började den roliga terminen med att få vara ute i bilen...helt underbart...å då märkte man att de va rätt utbildning för mig...sen när jag blev färdig med utbildningen hade jobb direkt efter...slutade skolan på fredagen å började jobba på körkortexpress i Hallstahammar..jobbade där i typ en månad...jag passade inte riktigt in där kändes de som...så efter att jag hade slutat där så va jag arbetslös i typ 1½ vecka sen fick jag ett nytt jobb på en trafikskola i Västerås...där va jag tills i slutet av augusti men sen tog eleverna slut...eller vi kunde bara fylla en bil så de va bättre att ha en full bil rullande än två halvfulla bilar rullande...så nu går jag på timme där...igår va jag till irsta å pratade med mitt gamla jobb som jag hade innan jag började trafiklärarutbildningen...tyvärr kunde jag inte prata med chefen men pratade med en som oxå e chef eller typ...han blev iaf jätteglad att jag kom dit å sa att jag kan jobba om dom behöver hjälp...vilket kan behövas sa han då så de känns underbart...imorron ska jag nog söka jobb på ett till ställe som behöver personal....skulle behöva åka ner till arbetsförmedlingen oxå men kommer ju inte få nån hjälp därifrån iaf så de känns ju lite meningslöst...men måste ju få hjälp så man kan betala alla räkningar...å sen blir de ju inte bättre av att henke inte har nå jobb heller...så just nu e de lite tungt...å sen ihelgen som kommer så e de dragrace i Kjula där en kompis kör...men vet inte om vi ska dit eller inte...har egentligen inte råd att gå in...de e väl vad som har hänt sen sist...har säkert glömt en hel del men ja jag har ju mine som en fiskpinne som bäde min syster å sambo säger..


Hörs nångång //Karsten

Presentation

Klocka

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards