Alla inlägg under maj 2010

Av Annica - 20 maj 2010 22:54

De blir inget ullared för mig eftersom min mage inte funka som den ska...den gör ont....så istället för att åka till ullared får jag den stora äran att städa hemma.....*suck*....men de måste ju göras de med eftersom henke jobbar å de gör ju inte jag..

sen blir de inge jobb på lördag heller eftersom de e nå fallskärmshoppare som har satt stopp för de....idioter...hade ju sett fram emot att se massa snygga bilar....men så blir de ju inte....


aja försöka underlätta lite för imorron å börja smådiska kanske...


Hörs//Karsten Viol

Av Annica - 18 maj 2010 22:22

imorron är de dags.....måste vara på dansen 17,30 för då ska dom börja filma....börjar bli nervig....jag som hatar att vara med på kort...hur blir de då på film....jag kommer väl göra bort mig som vanligt.....usch....aja...de blir nog bra


hörs//Karsten Viol

Av Annica - 18 maj 2010 13:16

Natten till fredag åker jag, min syster, min pappa, pappas tjej å hennes dotter till Ullared...kommer hem på lördag.....hmmm...hur f*n ska jag kunna sova....kommer inte kunna göra de....sen på fredagen eller på lördagen så ska ev. pappa åka över till Helsingör...hmm...funderar om man ska med eller om man ska vara kvar på Ullared...hmm....men de j*vliga är ju att jag ska "jobba" på joberg på fredag å lördag....men eftersom min syster kommer typ å döda mig om jag inte åker med så måste jag med...å skulle jag har jobbat så hade iaf bara varit idiellt....eller hur de stavas...får inge betalt iaf....men man får ju se massa snygga bilar....men hade ju lovat att jag skulle med...sen nu vet jag inte hur de blir eftersom syrran kanske bara följer med på fredagen eftersom hon inte har nån barnvakt...å hittar hon ingen barnvakt så får barnen följa med men då åker hon hem på fredagen....hmm...undrar om jag åker med henne då....men jag har ju inte råd med bensinen...har ju egentligen inte råd att åka nånstans.....men va f*n....


hörs//Karsten Viol

Av Annica - 6 maj 2010 22:43

igår när jag skulle till dansen så va de avspärrat där jag brukar ställa bilen å de va snutar överallt så jag fick ställa mig långt ner på gatan..sen när jag skulle till lokalen så kollade några snutar snett på mig men då sa jag bara att jag ska dansa(fast jag skulle bara ge Johanna lite saker med elvis å marlyn monroe(eller hur hon stavas) å då fick jag gå igenom....anledningen till avspärrningen är för att en 16:årig tjej har blivit mördad där...så jag gick in i lokalen å då lärde dom precis ut bad romance å den e så svår fast ändå rolig...men märkte att jag klarar inte av att dans..mådde inge bra...så jag lämnade sakerna till Johanna å va kvar en stund...sen när jag tänkte åka så fick jag inte det för Eva...hon tyckte att jag skulle filma lite å visst de gjorde jag....sen åkte jag till henkes jobba för han måste ju hem å jag hade ju bilen....så jag åker dit...å väl där så är Henke å Sevak hungriga så jag åker till Burger King å köper mat....vi äter....sen blir Henke å Sevak gasiga i magen...jag går å lägger mig i en bilstol å sover ett tag för Henke skulle jobba hela natten....under natten så blir jag bara sämre i magen å tillslut klarar jag inte av att ligga där så jag går på toa å rävar lite.....tillbaka till stolen...sover nån/några timmar...sen till toan....å så håller jag på ett tag...tills magen e tom....sen vid 10 ska vi åka hem...men vi måste först stanna vid skiljebo å sätta in lite pengar....å de går väl bra men känner mig inte pigg....sen hem å sova....när klockan e vid 18 åker Henke till jobbet igen....fast jag vill inte de.....men han måste göra klart nån bil....så hela dagen har jag fått i mig avslagen coca cola...å 2 smörgåsar som jag har fått behålla så nån magsjuka va de inte...för då skulle jag inte ha fått behålla dom....men jag e helt slut i ögonen...orkar inget...vill bara att min kära sambo ska komma hem så jag kan sova för imorron ska jag till doktorn ang. min hosta å min förkylning som aldrig släpper....sen ska jag kolla med lä'karen om jag kan få nån medicin mot allergin....mina tabletter som jag har hjälper inte sen har dom nog gått ut oxå.....kan inte klockan vara ca: 01.00 så min underbara sambo kan komma hem....hatar att sova själv.....så imorron ska jag köra han till jobbet för att senare åka till doktorn.....


hmm...undrar om de e nån bra film å se på....så nu kollar man lite lätt på Gladiator eller hur de stavas.....undrar om tv1000 har nå bättre filmer...


sen har jag kommit fram till att jag får inte bry mig om gamla kompisar...får inte tycka va jag vill...men de skiter jag i....men alla som tar illa vid sig FÖRLÅT för att jag bryr mig....


en till dryg sak som finns e att en person får kolla på mina bilder på bdb men jag får inte kolla hennes...de e sjukt....men jag orkar inte bry mig....ska väl sluta bry mig om allt


Hörs eller nått//Karsten Viol

Presentation

Klocka

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards