Direktlänk till inlägg 9 juni 2010

Dragracing

Av Annica - 9 juni 2010 23:07

Ok...har fått ett erbjudande om att ta licens för att köra dragracing....bil, motor å låda finns men jag vet inte....pirrar som fan i magen bara tanken på att jag...JAG sitter i en dragracingbil å ska köra mot nån....hmmm...pappa tycker de e ok....henke tycker de e tufft....men jag vet inte....visst de vore ju kul....men vet inte om jag har nerverna.....faan.....men jag har nog ett tag till på mig att fundera...tror jag...



aja....nu ska jag ta å duscha å sova på saken...


hörs//Karsten Viol

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 21 februari 2013 18:21

Sådär då. Då har man fixat lite saker till Pyret. Vi va hem till Henkes föräldrar igår å kollade på lite saker som dom/vi hade fått från en kompis till deras familj. Det va bland annat en spjälsäng å de behöver vi ju, sen va de ett skötbord fast vi h...

Av Annica - 4 februari 2013 19:52

Jahapp nu va de ett tag sen jag skv här såg jag. Va har hänt efter att jag skrev här sist då??? Jo jag har börjat jobba i Irsta igen på dagiset. Hr jobbat där varje dag sen i oktober. Underbart att vara där. Jag trivs som handen i handsken. Eller va ...

Av Annica - 8 december 2012 20:08

Jag fick en tidig julklapp av min pappa. En iPad. Annica är överlycklig. Bästa julklappen. ...

Av Annica - 23 oktober 2012 23:06

Jag gillar verkligen inte att vara svartsjuk. Svartsjukan kan verkligen förstöra. Henke kläckte ur sig nå dumt ihelgen å min svartsjuka tänder på alla cylindrar. Jag blir skitsur på Henke å va de typ hela kvällen. Jag vet han skämtade om de han sa me...

Av Annica - 12 september 2012 22:54

Oj kollade just när de va som jag senast skrev något här å de va ju inte igår direkt...sist jag skrev va när min mormor dog å de e ju ett bra tag sen...va har hänt sen dess då...joo jag har varit på Big brother finalen som va 2011...haft en jobbig be...

Presentation

Klocka

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards