Alla inlägg under januari 2009

hmm

Av Annica - 25 januari 2009 23:22

idag så ringde ett dagis som jag brukar hoppa in å jobba på å frågade om jag kunde jobba imorron mellan 9-17...å de sa jag att jag kunde...men sen när jag hade lagt på så kom jag på att jag ska ju iväg å dansa imorron...hmmm...hoppas att alla går hem tidigt!! annars så får jag vara hemma å hjälpa henke med tv å allt...sen idag så va vi hem till min mamma å spelade bingolotto å då vann jag lite pengar...men dom kommer ju inte att räcka länge!! sen på fredag så åker jag, henke, min mamma, min syster å min moster till Tallinn...:) så imorron ska vi åka å växla pengar....å de ska blli så roligt att åka iväg me henke!!! sen ska man försöka hitta mamma, syrran å min moster i Tallinn...för jag å henke kommer ju inte gå såå mycke me dom!! men de löser sig nog!!


för någon dag sen va jag upp till doktorn eftersom jag fortfarande har ont i nacken sen jag körde in i stenen...men läkaren skrev ut nå tabletter som jag skulle ta till natten så jag kunde sova...så de va nån muskelfäste som de hade hänt nått med sa han!!


men om man ska ta å gå å sova nu så man orkar upp imorron...


god natt!!

Karsten

Av Annica - 5 januari 2009 00:04

I fredags kväll så krockade jag med en sten...en ganska så stor sten...de började med att jag fick sladd å när jag försökte få bilen rakt igen så fick jag sladd åt andra hållet som jag inte kunde parera eller va de heter så när jag försökte få bilen rakt igen så gled den rakt in i en stor sten å de belv världens smäll å sen va airbagen ute sen började de att ryka som attan i bilen...så då skrek Jocke att jag skulle skynda mig ut ur i bilen...å de luktade jättemycke krut i bilen men det var från airbagen..sen när jag kom ut ur bilen så kollade vi lite på den och då såg vi att bilen stog på stenen...så framhjulet va ca: 3-4 dc meter ovanför marken så stenen låg under passargerardörren...å komplicerat de blev att få bort den...men henke ringde till alla möjliga personer sen kom henkes mamma å pappa å hjälpte oss att få bort bilen....så nu har det hänt nått med växellådan..för när man har bilen på parkering så ska bilen stå still men de gjorde inte bilen...den rullade..sen så gick kylaren sönder...sen hände det något med styrningen för det finns ingen servo i bilen...sen när ena framhjulet står rakt så står det andra framhjulet snett som om jag svänger vänster..men det va ju de hjulet som fick stenen på sig...sen igår fick jag jätteont i huvudet..som kom från nacken..så då ringde jag till Hälso&sjukvårdsupplysningen å så skickade dom en remiss till akuten så då va det bara att åka dit men det vara ju bara träningsvärk...men annars så gick det bra!! men jag har ingen bil... :(

Presentation

Klocka

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards