Alla inlägg under september 2009

Av Annica - 29 september 2009 23:49

Igår brann Söderby livs ner på Åland ner...lite tråkigt...va där ganska så mycke när jag bodde på Åland...va där när olle hade kastat ut mig så satt jag där med mamma å grät å försökte fika...


idag så har jag besiktat 945:an å de gick ju inge bra.....7st 2:or...illa....men de va inga jobbiga 2:or iaf...eller 2 kanske e jobbiga...de droppade ju olja som attan...sen va avgasvärdena för höga..vet inte hur jag ska lös dom 2 sakerna....men alla andra går nog bra att fixa...eller får ta hjälp av Jocke!!! men nått ska jag väl klara av att göra...så imorron ska ev åka å köpa alla saker som kan behövas...sen kanske man ska ringa till nån som vet hur man gör för att sänka avgasvärderna på bilen!!! men men....å så ringde jag till pappa å sa att bilen ite gick igenom å han bara: sälj skiten...joo...jag håller ju på sa jag....men de e ju bara att sälja den för 5000:- i befintligt skick sa han men de vägrar jag göra för den e fan värd mer än de...de e ju typ ingen rost på den!! men de e ju en nackdel med den enligt alla killar...de e ju automat...men har man problem med lederna så är automat de bästa....


sen efter att jag hade blivit arg för att den inte gick igenom så åkte jag till Lies å sökte jobb...dom sökte tydligen personal....


nu sitter Henke å förklarar för mig hur länge han har levt...i hur många år...exakt hur många dagar....sen även hur många timmar...sen minuter....sen sekunder....fan va många sekunder han har levt sen han föddes...å sen äen hur många skottår de har varit i hans liv....de ni.....


nehe...om man ska ta å försöka leta efter ägarbeviset till 945:an då!!! den e helt plötsligt försvunnen!!!


hörs nångång när jag orkar!!


//Karsten viol

Av Annica - 18 september 2009 21:41

nu sitter jag på henkes jobb å gör typ inget....har precis fått i mig nått i magen...de va ju gott men inte gjorde de så att huvudvärken försvann...sen när henke e halvklar med johanna å jens's bil så ska vi tydligen åka till gryta å träffa fia...fast jag orkar inte men får väl ställa upp på de ändå....men men....men jag kan ju sova i bilen om jag vill!!! haha...de kan ju inte henke...hahahaha...

idag så har jag varit på arbetsförmedlingen på jobbchansen..men de fanns iinge jobb som intresserade mig....hmmm...sen efter de så blev de till att åka till arbetslivs resurs å prata med Lena..som har hand om mig å massa andra...hon skulle ha nån föreläsning om CV...kan ju vara bra att veta  vad som ska stå i ett sånt...så lite har jag lärt mig idag iaf...


igår så va de ju linedance som vanligt....satan blev lika trött som sist!!! men tror jag har gått ner några hekto iaf...hehe....men henke väger fortfarande mindre än mig!!! f*n f*n f*n....gillar inte de....


just de..i måndags skulle jag ju dansa som vanligt i Heby..men så blev de inte för jag va en snabbis till eckerö...åp jag hinner nog inte dansa på måndag heller för då ska jag till eckerö igen för min mamma å mormor ville dit å mamma kan inte fälla ihop mormors rullstol men de kan ju jag så då måstejag med!!


imorron trodde jag att jag å henke skulle till Sala för att kolla på folkrace men så blev de ju inte för han ska ju hålla på med johannas å jens's bil!! lackgrejjen ska ju på..eller av..eller va han nu sa!!!


nee..nu orkar jag inte skriva nå mer för huvet värker för mycke...å nu ska vi tydligen åka....


hörs!!

//Karsten Viol

Av Annica - 3 september 2009 22:32

idag så har tagit 2 linedance pass...å satan va trött jag blev...å sen fick jag beröm av en av ledarna när nybörjardansen va slut...hon tyckte det var jättebra att jag stog ganska så långt ner så jag kunde hjälpa dom som inte fattade...så nu ska jag börja köra linedance i heby på måndagar sen 2 pass i västerås...å inte nog med de så ska jag börja powerwalka..eller springa i spåret...shit...beach 2010 här kommer jag!!! haha...de där tror jag ju inte ens på själv!!! men jag skulle gärna vilja ha mina magrutor tillbaka som jag hade när jag spelde fotboll...men de kanske e en dröm!!!


just de...min bil e lagad...de va den där fördelaren...suck...nu får den fan inte gå sönder nå mer...har inte råd....å går den sönder ihelgen så har jag problem..eller näää..jag har ju volvon men den dricker ju så mycke bensin...jag ska ju till örebro på måndag å jag har ingen aning om hur lång tid de tar att köra dit..hur långt de e...ingenting!!! de enda jag vet är att jag ska vara där med 4 personer kl.05,30...sen blir de karlskoga på onsdag..tror jag sen på torsdag blir de arboga...men sen är de över...


måste börja rita lite på nån tatto som man ska göra...men vet inte vad jag ska göra å vet inte vart!!! henke ska väl tatuera sig snart...nu har de ju gått  typ 6 månader sen han gjorde den på armen...å jag som skulle få göra min före henke tatuerar över sin fula tribal!!! men de lär ju inte hända att jag gör min före hans....

  


nee...om man ska försöka få med sig henke in å sova då!!! lycka till Annica!!! men först äta nått sen sova!!!


ha de!!

//Karsten Viol

Presentation

Klocka

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards