Alla inlägg under mars 2009

Av Annica - 20 mars 2009 16:00

Nu va de ett tag sen man skrev här....men förra veckan så bröt jag lill-tån när jag råkade sparka in den i en fåtölj!!! å satan va ont de gjorde!!! så på onsdagen så va jag till läkaren och han sa att de kan vara en skelettskada så han skickade upp mig till akut-röntgen (eller hur de stavas) sen tog dom massa kort på min onda tå...sen skickade dom ner mig till akuten för jag skulle träffa nån där!! å efter typ flera timmar kom en läkare och sa att min tå är helt av å så fick jag en bild på tån där man ser att tån är av!! hmm...så då vart man sjukskriven en vecka...för dom gipsar ju inte tån...dom tejpar...sen så ringde jag i onsdags så ringde jag till min läkare igen för jag kan fortfarande inte gå...så jag måste bli sjukskriva mig ett tag till...men han kunde bara sjukskriva mig tills idag..så på måndag ska jag tydligen kunna gå å jobba om de behövs...men de tror jag inte att jag kan...sen så har henke bytt bil igen....han bytte sin calibra mot en audi...som han håller på å polera nu....shit va tråkigt de e att kolla på när han fixar med den....men jag kommer få de roligare sen när vi börjar med min bil....vi har köpt lite delar till den nu iaf!!! så nu är de bara att fixa ett batteri så bilen startar....sen är de bara att byta lite delar på den!!!


men men...nu ska jag fixa så den här lilla datan får lite ström...

ha de bra!!!

// Karsten!!!

Presentation

Klocka

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards