Alla inlägg under november 2008

Av Annica - 16 november 2008 21:06

Idag så va de match igen för vik hockey..som vi trodde skulle gå bra men nja...de gick ju nästan bra..fast dom vann...på övertid..sen när matchen va slut så va de bara att skynda sig därifrån för att släppa av mamma hemma vid sig sen skynda sig att hämta jocke å sen åka tillbaka till mamma för att spela bingolotto...å tror du vi vann då?? nej inte jag å henke utan mamma vann...henke va ett nummer från att vinna en volvo v50..men de sket sig!! Så nu sitter man här å väntar på att få reda på om man kanske kommer få en inneboende här...fast nu måste jag gå å göra lite mat..har inte ätit nått idag..som vanligt...


hörs nångång när jag orkar!!

Av Annica - 6 november 2008 19:00

Nu va de ju ett tag sen jag skrev här...har inte rikigt haft tid känns de som fast jag gör ju inget på dagarna!! men nu har jag iaf sökt jobb!! :) Så vi får väl hoppas på de bästa!!


I måndags så va de linedance som vanligt...å jag va väl inte på mitt bästa humör för mina leder ville inte som jag ville!! men tur att henke va med så kunde jag köra lite med honom..tex.han fick fylla på mitt vatten när de tog slut!! :)


I tisdags va jag barnvakt åt världens busigaste unge!! men söt är han iaf..å glass fick han oxå...han sa att han skulle ha en calippo..å då köpte jag en sandwich (eller hur de stavas) till mig å när jag skulle ge Max sin calippo så sa han bara: Nej sen tog han min glass å åt upp hela..å när han hade gjort de så åt han lite av min calippo oxå...men den va inte lika god som hans...


Igår (onsdag) så fick vi hem våra nya vintrinsskåp..eller nya å nya...syrrans gamla...men dom e som nya..JIPPIE...Nu e de bara möblering kvar


Idag så fick jag rycka ut å hämta henke på jobbet för han orkade inte köra hem... 


På lördag kanske vi ska byta turbo på 945:an igen...vi ska ev. byta till den gamla turbon igen för jocke å nick lagade den gamla..så nu kanske bilen slutar att ryka så mycke...då kanske de kan börja lukta gott av avgaserna :)

hehe...

Presentation

Klocka

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards