Direktlänk till inlägg 30 september 2008

BILEN!! + MYGGJÄVLAR!!

Av Annica - 30 september 2008 22:17

Jaha nu e bilen borta...men vi fick ju en ny..eller fick å fick..vi bytte..med lite pengar emellan!! men nu finns den inte i mina ägodelar längre!! :( Men henke fick ju en ny bil iaf!! de va ju bra!! :) å skön å köra va den oxå!! :)


Just de igår så jobbade jag på dagis å då va vi ute på förmiddagen å då blev jag biten av en jävla mygga på långfingret å nu har fingret svullnat upp!! nu kan jag knappt böja på långfingret!!! sen fick jag ett bett på armen oxå å där svullnade jag oxå upp!! JAG HATAR MYGGOR!!!


sovdags igen!! gonatt!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 21 februari 2013 18:21

Sådär då. Då har man fixat lite saker till Pyret. Vi va hem till Henkes föräldrar igår å kollade på lite saker som dom/vi hade fått från en kompis till deras familj. Det va bland annat en spjälsäng å de behöver vi ju, sen va de ett skötbord fast vi h...

Av Annica - 4 februari 2013 19:52

Jahapp nu va de ett tag sen jag skv här såg jag. Va har hänt efter att jag skrev här sist då??? Jo jag har börjat jobba i Irsta igen på dagiset. Hr jobbat där varje dag sen i oktober. Underbart att vara där. Jag trivs som handen i handsken. Eller va ...

Av Annica - 8 december 2012 20:08

Jag fick en tidig julklapp av min pappa. En iPad. Annica är överlycklig. Bästa julklappen. ...

Av Annica - 23 oktober 2012 23:06

Jag gillar verkligen inte att vara svartsjuk. Svartsjukan kan verkligen förstöra. Henke kläckte ur sig nå dumt ihelgen å min svartsjuka tänder på alla cylindrar. Jag blir skitsur på Henke å va de typ hela kvällen. Jag vet han skämtade om de han sa me...

Av Annica - 12 september 2012 22:54

Oj kollade just när de va som jag senast skrev något här å de va ju inte igår direkt...sist jag skrev va när min mormor dog å de e ju ett bra tag sen...va har hänt sen dess då...joo jag har varit på Big brother finalen som va 2011...haft en jobbig be...

Presentation

Klocka

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards