Direktlänk till inlägg 29 september 2009

Söderby livs

Av Annica - 29 september 2009 23:49

Igår brann Söderby livs ner på Åland ner...lite tråkigt...va där ganska så mycke när jag bodde på Åland...va där när olle hade kastat ut mig så satt jag där med mamma å grät å försökte fika...


idag så har jag besiktat 945:an å de gick ju inge bra.....7st 2:or...illa....men de va inga jobbiga 2:or iaf...eller 2 kanske e jobbiga...de droppade ju olja som attan...sen va avgasvärdena för höga..vet inte hur jag ska lös dom 2 sakerna....men alla andra går nog bra att fixa...eller får ta hjälp av Jocke!!! men nått ska jag väl klara av att göra...så imorron ska ev åka å köpa alla saker som kan behövas...sen kanske man ska ringa till nån som vet hur man gör för att sänka avgasvärderna på bilen!!! men men....å så ringde jag till pappa å sa att bilen ite gick igenom å han bara: sälj skiten...joo...jag håller ju på sa jag....men de e ju bara att sälja den för 5000:- i befintligt skick sa han men de vägrar jag göra för den e fan värd mer än de...de e ju typ ingen rost på den!! men de e ju en nackdel med den enligt alla killar...de e ju automat...men har man problem med lederna så är automat de bästa....


sen efter att jag hade blivit arg för att den inte gick igenom så åkte jag till Lies å sökte jobb...dom sökte tydligen personal....


nu sitter Henke å förklarar för mig hur länge han har levt...i hur många år...exakt hur många dagar....sen även hur många timmar...sen minuter....sen sekunder....fan va många sekunder han har levt sen han föddes...å sen äen hur många skottår de har varit i hans liv....de ni.....


nehe...om man ska ta å försöka leta efter ägarbeviset till 945:an då!!! den e helt plötsligt försvunnen!!!


hörs nångång när jag orkar!!


//Karsten viol

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 21 februari 2013 18:21

Sådär då. Då har man fixat lite saker till Pyret. Vi va hem till Henkes föräldrar igår å kollade på lite saker som dom/vi hade fått från en kompis till deras familj. Det va bland annat en spjälsäng å de behöver vi ju, sen va de ett skötbord fast vi h...

Av Annica - 4 februari 2013 19:52

Jahapp nu va de ett tag sen jag skv här såg jag. Va har hänt efter att jag skrev här sist då??? Jo jag har börjat jobba i Irsta igen på dagiset. Hr jobbat där varje dag sen i oktober. Underbart att vara där. Jag trivs som handen i handsken. Eller va ...

Av Annica - 8 december 2012 20:08

Jag fick en tidig julklapp av min pappa. En iPad. Annica är överlycklig. Bästa julklappen. ...

Av Annica - 23 oktober 2012 23:06

Jag gillar verkligen inte att vara svartsjuk. Svartsjukan kan verkligen förstöra. Henke kläckte ur sig nå dumt ihelgen å min svartsjuka tänder på alla cylindrar. Jag blir skitsur på Henke å va de typ hela kvällen. Jag vet han skämtade om de han sa me...

Av Annica - 12 september 2012 22:54

Oj kollade just när de va som jag senast skrev något här å de va ju inte igår direkt...sist jag skrev va när min mormor dog å de e ju ett bra tag sen...va har hänt sen dess då...joo jag har varit på Big brother finalen som va 2011...haft en jobbig be...

Presentation

Klocka

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards