Alla inlägg den 12 oktober 2009

Av Annica - 12 oktober 2009 21:46

           


hmm...gjorde ett gravtest för nån dag sen å den visade att jag inte e gravid...men jag vet inte om jag litar på den...men jag e väl som vanligt...skengravid...typ alla e ju gravida....men inte jag...

hehe..jag gjorde ett test på facebook å där stog de att jag ska vänta ett tag å de sa henke att de ska vi inte!! men jag kan ju inte bli gravid just nu...haha..men ska väl ta ett snack med min barnmorska om jag ska ta ur staven..för de kan ju ta upp till ett år innan jag kan bli gravid...för jag vet ju när jag vill bli gravid...å då lär jag ta ut den för...eller de skulle nog ha gjort för ett halvår sen eller nått!!! hmm...har ganska så mycke att fundera på...sen i vår så ska jag ju ev börja plugga...eller om jag tar de nästa höst....faaaan....jag vet inte va jag vill!!! eller vet ju lite va jag vill!! vet att barnet (om de blir nått) ska heta ryding i efternamn iaf...sen vet jag att jag vill ha tvillingar så e de över sen...vill ju ha 2 småttingar!!


jaja....nu har jag skrivit lite!!


hörs//Karsten Viol

Presentation

Klocka

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards