Alla inlägg den 10 november 2009

Av Annica - 10 november 2009 21:20

Vad gör jag annat än funderar....funderar på om jag ska börja plugga - men till vad...?? vill bli massa saker just nu känns de som men jag vill inte plugga i massa år....funderar på om man ska ta å ringa till Edströmska å kolla lite saker med dom..tex. om man måste ha haft svenskt körkort i 3 år...för annars så har jag haft de i 3 år nästa år...å så funderar jag på om man ska plugga till förskollärare...men vem vet om man får jobb som de sen....å sen vet jag ju inte hur de blir med allt annat....ucsh...jag e kluven...hjälp mig...vet inte va jag vill å inte får jag så mycke hjälp av Henke heller...han säger bara gör va du vill...å hur lätt e de?? sen tjatar pappa om att jag måste skaffa mig ett jobb...men hur f*n ska de gå när dom inte söker nått som jag e intresserad av....jag försöker ju söka de som går....men inte får man de heller....just nu e jag bara så trött på allt....hepp om man ska ta å kolla klart på ncis los angeles eller om man går å diskar...jaaa...vi har diskmaskin men inga tabletter för dom glömde jag hos min syster...å sen kanske man ska ta å göra rent kattlådan för de kommer väl Henke glömma som alltid...å jag orkar inte att Cleo gör sina behov på golvet nå mer....usch va jag inte vill in i baren för att göra rent...men de e väl ett måste om man vill ha de "fint" hemma.....å för att hon ska trivas...


Hörs //Karsten Viol

Presentation

Klocka

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards