Direktlänk till inlägg 2 februari 2010

hmmm

Av Annica - 2 februari 2010 19:56

nu är de ett tag sen jag skrev här....men ihelgen va vi iaf på kryssning...vi fick ju en ny kryssning av Tallinksilja....så den använde vi...så nu hade vi delux hytt...å de va helt underbart....dubbelsäng, kylskåp med förfriskningar....fast om de va nå bra förfriskniongar kan man ju fundera på....typ 2 coca cola, 2 sprite, 1 champagne (stavning?) sen va de nog 2 vanliga drickor oxå men de kommer jag inte ihåg va de va, 1 flaska bubbelvatten, 1 flaska vanligt vatten....sen på fredagskvällen så hade vi köpt några lotter som man kunde vinna en väska på...å sen när dom ropade upp nummret så sken mamma som en sol...de va hennes nummer som dom drog å vem fick gå upp på scen...inte mamma....JAG fick gå upp....sen när vi hade varit i Tallinn så va de ju bingo på kvällen å då kunde man ju köpa en bingodrink å få en lott....jag å mamma köpte en drink å fick varsin lott å när de va slut så drog dom ett nummer å de va mitt nummer så då fick jag gå upp på scen igen...å så kom ju kryssningsvärden hråg mig från dagen..hon ko  till å med ihåg va jag hette...sen sa hon på estniska att jag va en turtjej...shiit va pinsamt....sen va mamma å min moster så trötta så dom gick å la sig å då hade jag å henke skit kul...vi hamnade i pianobaren där de va karaoke...å så hittade vi några sthlm:are å dom va ganska så roliga....en va upp å sjöng hela tiden....å pekade på henke hela tiden för att henke sjöng med....fan va roligt de va!! just de...sen hade vi ju köpt varsin lott igen så man kunde vinna en väska på vägen hem...å då va jag 2 nummer från att vinna den...hade jag vunnit så hade jag fått gått upp på scen en 3:e gång å de va ju tur att jag inte vann...för jag ville inte upp igen!!


hihi....snart kanske jag ska ta ut min p-stav....jag bara längtar för nu gör den bara ont å bråkar med mig!!! men vill inte ta ut den för jag kommer ju inte kunna röra min arm på flera timmar efter...usch....får ju ont i magen av att tänka på de!!! men men...


hörs //Karsten Viol

 
 
sandra

sandra

2 februari 2010 20:46

gud vad härligt med kryssning :)

http://sandrasjobergs.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 21 februari 2013 18:21

Sådär då. Då har man fixat lite saker till Pyret. Vi va hem till Henkes föräldrar igår å kollade på lite saker som dom/vi hade fått från en kompis till deras familj. Det va bland annat en spjälsäng å de behöver vi ju, sen va de ett skötbord fast vi h...

Av Annica - 4 februari 2013 19:52

Jahapp nu va de ett tag sen jag skv här såg jag. Va har hänt efter att jag skrev här sist då??? Jo jag har börjat jobba i Irsta igen på dagiset. Hr jobbat där varje dag sen i oktober. Underbart att vara där. Jag trivs som handen i handsken. Eller va ...

Av Annica - 8 december 2012 20:08

Jag fick en tidig julklapp av min pappa. En iPad. Annica är överlycklig. Bästa julklappen. ...

Av Annica - 23 oktober 2012 23:06

Jag gillar verkligen inte att vara svartsjuk. Svartsjukan kan verkligen förstöra. Henke kläckte ur sig nå dumt ihelgen å min svartsjuka tänder på alla cylindrar. Jag blir skitsur på Henke å va de typ hela kvällen. Jag vet han skämtade om de han sa me...

Av Annica - 12 september 2012 22:54

Oj kollade just när de va som jag senast skrev något här å de va ju inte igår direkt...sist jag skrev va när min mormor dog å de e ju ett bra tag sen...va har hänt sen dess då...joo jag har varit på Big brother finalen som va 2011...haft en jobbig be...

Presentation

Klocka

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards