Alla inlägg den 24 april 2010

Av Annica - 24 april 2010 19:26

Igår efter att Henke hade jobbat klart så åkte vi å tog en korv på snutmacken....å där träffade Henke nån han kände så dom stog å pratade en stund sen när vi skulle hem ringde Henke till en som sa att dom va på stationen å så då åkte vi dit å hade de allmänt trevligt tills vi såg en person som vi inte ville träffa så henke rökte upp sin cigg skit-fort sen satte vi oss fort i bilen å åkte därifrån.....orkar verkligen inte med den tjejen som vi såg....hon ger mig mördarblickar varje gång jag ser henne eller hon ser mig.....j*vla su**a.....ogillar verklogen henne.....



Idag va de ju match mella Djurgården-HV71 sisa matchen....å vilka tror ni tog SM-GULDET då??? joooo....HV71...faaan....de va ju inet dom värda.....så idag är de ingen bra dag.....


Hoppas att den blir bättre ikväll å att inte samma tjej e nere på stationen ikväll igen.....jag hoppas på att de e race ikväll.....de va ju länge sen man kollade på de....


hmmm....nu ska jag kolla massa annat


hörs//Karsten Viol (Annica)

Presentation

Klocka

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards