Direktlänk till inlägg 15 april 2010

Har varit vaken för länge = TRÖTTMÖSSA!!!

Av Annica - 15 april 2010 05:31

Vid 07,30 så har jag varit vaken i typ 24 timmar tror jag....orkar inte riktigt räkna....å fler timmar lär de bli för henke kommer inte att komma från jobbet förren vid typ 12 kanske....dom har så mycke på jobbet så henke e tvungen..eller tvungen å tvungen....han vill jobba så de inte blir lika stressigt som idag....men så har en så snäll chef så han får åka hem å sova ett par timmar å känner jag henke rätt så sover han typ några timmar sen är han på jobbet igen å fixar med bilarna å hjälper chefen....hoppas att henke e glad att jag stannade kvar å inte åkte hem...fast hade jag åkt hem så hade jag iaf inte somnat....kan inte sova utan att ha henke brevid mig....fast nu börjar man bli en aning trött....ååååh...bara längtar efter sängen...men när man kommer hem så hör man väl en skrikande katt som vill ha all uppmärksamhet....men de blir de inte....känns som om jag kommer att somna vid ratten när jag kör hem....faan...skulle ha försökt sova nån timme men jag har ju setat å spelat hela natten.....


nu har iaf min tatuering läkt....sen idag va jag till dansen å dansade lite...lärde mig 2 nya tror jag de va....men kommer knappt ihåg dom nu....å så fryser jag....känns som om mina händer e iskalla.....snart får jag varmt kaffe....mumms.....känns som om jag sitter å skakar....


nu har henke börjat polera den 3:e bilen som ska fixas.....chefen håller oxå på å polerar eller vaxar en 4:e bil.....vet inte riktigt vem som gör vad...å jag orkar inte riktig bry mig heller....sen vet jag inte var den 5:e bilen e....hmmm...om man ska ta å gå ut till den kalla bilen å hämta några morötter...men dom har ju ingen skalare här men de funkar nog med osthyveln.....så kanske man blir lite piggare...för nu e ögonlocken tunga....hehe...känns inte som om benen orkar bära mig....så de här kommer att bli kul.....


Hörs // Karsten Viol

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 21 februari 2013 18:21

Sådär då. Då har man fixat lite saker till Pyret. Vi va hem till Henkes föräldrar igår å kollade på lite saker som dom/vi hade fått från en kompis till deras familj. Det va bland annat en spjälsäng å de behöver vi ju, sen va de ett skötbord fast vi h...

Av Annica - 4 februari 2013 19:52

Jahapp nu va de ett tag sen jag skv här såg jag. Va har hänt efter att jag skrev här sist då??? Jo jag har börjat jobba i Irsta igen på dagiset. Hr jobbat där varje dag sen i oktober. Underbart att vara där. Jag trivs som handen i handsken. Eller va ...

Av Annica - 8 december 2012 20:08

Jag fick en tidig julklapp av min pappa. En iPad. Annica är överlycklig. Bästa julklappen. ...

Av Annica - 23 oktober 2012 23:06

Jag gillar verkligen inte att vara svartsjuk. Svartsjukan kan verkligen förstöra. Henke kläckte ur sig nå dumt ihelgen å min svartsjuka tänder på alla cylindrar. Jag blir skitsur på Henke å va de typ hela kvällen. Jag vet han skämtade om de han sa me...

Av Annica - 12 september 2012 22:54

Oj kollade just när de va som jag senast skrev något här å de va ju inte igår direkt...sist jag skrev va när min mormor dog å de e ju ett bra tag sen...va har hänt sen dess då...joo jag har varit på Big brother finalen som va 2011...haft en jobbig be...

Presentation

Klocka

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards