Alla inlägg den 21 februari 2013

Av Annica - 21 februari 2013 18:21

Sådär då. Då har man fixat lite saker till Pyret. Vi va hem till Henkes föräldrar igår å kollade på lite saker som dom/vi hade fått från en kompis till deras familj. Det va bland annat en spjälsäng å de behöver vi ju, sen va de ett skötbord fast vi har ju ett som man ska borra fast i väggen på toan. Så jag kom på att man kan ju ha de andra skötbordet i Pyrets rum så kan man byta blöja i rummet om man vill. Sen hade dom en resesäng oxå. Så nu har vi typ allt förutom en bilbarnstol men det skulle min pappa köpa sen. I början på veckan så fick jag brev från specialmödravården där dom tyckte att av skulle upp på ultraljud, men tiden jag fick passade inte så ringde å sa som devalvera att den inte passade så då fick jag ny tid som va mycke bättre. Vill inte vara ofta från jobbet för mycke. Lönen blir så dålig då. Är ju bara timanställd. Så hellre en timme än flera å att man missar en rolig aktivitet.
Idag hade jag mitt minne med mig å åkte till min systers man's jobb å hämtade några banankartonger så vi kan börja ta bort saker från baren å bära ner dom till källaren. Sen är de bara att sälja baren.

Men nu håller jag på å frysa ihjäl å typ somna.

Hörs då// Annica Karsten Viol

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Klocka

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards